نشان‌داشت


«نشان‌داشت»
مجموعه نشانه‌های علیرضا وکیلی ورجوی
ناشر: پویا‌نما


شهاب اشتری

کتاب حاضر که با مقدمه‌ای از ابراهیم حقیقی درباره نشانه آغاز می‌گردد، در برگیرنده حدود 100 نشانه طراحی شده از سال 1372 تا 1392 توسط علیرضا وکیلی ورجوی است.
در بخشی از مقدمه ابراهیم حقیقی می خوانیم:
«... اقتدا به خوشنویسی زیبای خطوط هفت گانه‌ی پارسی نیز تکیه گاه محکمی است که طراح ایرانی را با اقتدار به مقصد و فرجام نیک راهبر می‌شود. تمام کارهای آقای وکیلی نیز از این قواعد خارج نیستند و آشکارا عیان است که ایشان طراحی است آشنا به پیشینه‌ی تصویری فرهنگ غنی خودی و تواناست در یافتن راهکارهای نو برای مفاهیم و سفارشات امروز و او موفق شده از معبر باریک و ظریف زیبایی‌شناسی خلق اثر سر بلند بیرون آید.»
ویژگی این کتاب ذکر توضیحات طراح درباره هر نشانه است. توضیحاتی از قبیل مفهوم و کانسپت به‌کار رفته در طراحی نشانه، نحوه تعامل با مشتری، نقشمایه‌های به‌کار رفته در طرح، اتودها، سرگذشت نشانه، کلید واژه‌های مورد بررسی در طراحی نشانه، بررسی قلم‌های استفاده شده در طرح و … که بر جنبه آموزشی کتاب مخصوصاً برای دانشجویان رشته گرافیک افزوده است.
انتشارات پویانما کتاب «نشان‌داشت» را در 112 صفحه، تمام رنگی، دو زبانه، به قیمت 14000 تومان چاپ و روانه بازار کرده است. برای تهیه کتاب می‌توانید به کتابفروشی‌های معتبر کتاب‌های هنری مراجعه و یا با انتشارات پویانما به شماره 88404190 تماس حاصل فرمائید.
برای دانلود نسخه دیجیتال این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

















زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن