فرهنگ مصور طراحی گرافیک


فرهنگ مصور طراحی گرافیک
گَوین اَمبروز-پل هریس
مترجم: لادن رضایی
ناشر: موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر
چاپ اول: پاییز 1390
شمارگان: ۱۵۰۰ نسخه
ارزش: ‪95000‬ ریال


مریم پالیزگیر
‏Palizgir@rangmagazine.com
 
‎‪در تمامی مشاغل حرفه ای هنگام مکالمات و مباحث بین افراد صاحب فن، آنچه بین افراد و یک فرد غیر متخصص نکته متمایزکننده است استفاده از کلمات تخصصی مربوط به رشته خودشان است که در این صورت فرد نا آشنا به این کلمات از این مباحث دریافت روشن و کاملی نخواهد داشت‬.
‎‪علارغم نکته ذکر شده ی فوق در مکالمه بین دو طراح گرافیک اغلب شاهد استفاده از کلمات روزمره و کمتر شاهد کلمات تخصصی هستیم‬.
‎‪کتاب فرهنگ مصور طراحی گرافیک تعارفی از واژه های موجود در حیطه ی طراحی گرافیک می دهد و تصویری کامل از همه ی مراحل مقدماتی تا پیشرفته ی طراحی، پیش از چاپ و آماده سازی های نهایی را ارائه می کند‬.
‎‪هر صفحه شامل یک تعریف کوتاه همراه با نمونه های تصویری از نکته های مورد اشاره است که اطلاعات تکمیلی نیز به آن افزوده شده اند‬.
‎‪این کتاب در نظر دارد تا درکی روشن از بسیاری از اصطلاحاتی که اغلب نا به جا یا به اشتباه مورد استفاده قرار می گیرند را فراهم آورد‬.
‎‪درک کامل اصطلاحات کلیدی مورد استفاده در طراحی گرافیک به طراح کمک خواهد کرد تا ایده های خود را بهتر بیان نموده و از درستی و دقت انتقال آنها به دیگران مطمئن شود‬.
‎‪همچنین سیر زمانی رخدادهای طراحی گرافیک (در انتهای کتاب) به خواننده کمک می کند تا شرایط تاریخی منجر به خلق برخی رخدادهای کلیدی در تحول در رشته گرافیک را بهتر متوجه شود‬.







زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن