برگزیدگان جشنواره پوستر ناجیانمان


برگزیدگان جشنواره ملی پوستر ناجیانمان معرفی شدند.
در مراسمی که روز ششم خرداد‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، برگزیدگان این رویداد معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.



دکتر شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل و رئیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان با بیان موضوع پاسداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هر روزه‌ی نیروی انتظامی از جان بر کفان مرزبانی گرفته تا پلیس راهنمایی و رانندگی در مرکز شهرها و نقش این شهدا در امنیت مردم به عنوان هدف این رویداد، از یکایک هنرمندانی که مجموعا 1270 اثر برای این موضوع طراحی کرده و به دبیرخانه ارسال کردند تقدیر و تشکر کرد.
محمد اردلانی نیز به عنوان مدرس کارگاه و نماینده‌ی هیئت داوران به ارائه گزارشی از کارگاه پرداخت و افزود: قطعا انتقاداتی به عملکرد نیروهای انتظامی وارد است اما این انتقادات مانع از آن نشد که هنرمندان با آثارشان از جانفشانی سربازان پلیس قدردانی نکنند.
وی همچنین ابراز امیدواری كرد: جشنواره ملی پوستر ناجیانمان تداوم یافته و با گسترش انتشار آثار، دوستی‌ها نمایان‌تر شده و فاصله‌ها کاهش یابد.



در آخر ضمن قدرداتی از دکتر رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، دکتر رضا طبیبی به عنوان مدیر جشنواره، کورش پارسانژاد عضو هیئت داوران و برخی از همکاران دیگر رویداد، از برگزیدگان به ترتیب زیر تقدیر شد:

به رای هیئت داوران مجید عباسی، کورش پارسانژاد، سید‌حسن موسی‌زاده، محمد اردلانی و اصلان اصلانی از حسین اسفندی، علی مدیری، سمانه سادات‌رفائی و پویا سرابی تقدیر شد و رتبه اول، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ 60 میلیون ریال به محمدجواد گودرزی اعطا شد. همچنین رتبه دوم، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ 40 میلیون ریال به داریوش وارث تعلق گرفت. رتبه سوم، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ 20 میلیون ریال به الهام زارعی شد.



همچنین به رای نیروی انتظامی، ضمن معرفی میلاد کرمی به عنوان شایسته تقدیر، جایزه‌ی ویژه‌ی ناجا، لوح و مدال افتخار، تندیس و مبلغ 10 میلیون ریال به خاطر مجموعه آثار به علی مدیری اعطا شد.

سخنرانی فرماندهان ناجا و مسئولین از دیگر بخش های این برنامه بود که با حضور جمع کثیری از مسئولین کشوری و لشگری، سرداران و فرماندهان ناجا و همچنین هنرمندان و خانواده هایشان ششم خرداد ماه در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به کار خود پایان داد.



گفتنی است جشنواره ملی پوستر ناجیانمان به همت گروه هنری ایرسا و با حمایت سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس برگزار شد.

زمان انتشار: ۹:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۳۰

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن