نرم‌افزارهای رایگان برای ساخت اینفوگرافیک


ترجمه:ریحانه دقیقیان

در دنیای دیجیتال، افراد با استفاده از اینفوگرافیک‌های تاثیرگذار، تعداد مخاطبین وب‌سایت‌های خود را چند برابر می‌کنند. امروزه همه می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای رایگان آنلاین، در مدتی بسیار کوتاه یک اینفوگرافیک زیبا و منحصر به فرد بسازد.

پیکتوچارت (Piktochart)

پیکتوچارت معروف‌ترین نرم‌افزار رایگان آنلاین ساخت اینفوگرافیک است. تنها با چند کلیک به‌راحتی می‌توانید اینفوگرافیک‌های چشمگیر با نوشته‌ها و تصاویر رنگی خلق کنید. می‌توانید سه اینفوگرافیک را به‌صورت رایگان بسازید و سپس با ارتقاء آن، به‌صورت ماهانه مبلغ 15 یا 29 دلار بپردازید:
http://piktochart.com/




ایزل لی (Easel.ly)
در نرم‌افزارایزل لی گزینه‌های بسیاری برای جابه‌جایی متن و تصویر خواهید داشت. می‌توانید یک تم به‌خصوص را انتخاب کنید و هم‌زمان کنترل برنامه‌ی رنگی و انتخاب فونت را نیز در دست داشته باشید. از طرف دیگر این برنامه‌ی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که داده‌های خود را وارد کنید و یک خروجی گرافیکی دریافت کنید:
http://www.easel.ly/




گوگل دولوپرز(Google Developers)

گوگل دولوپرز یکی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت اینفوگرافیک در زمینه‌های مختلف است. می‌توانید به‌صورت رایگان مدل چارت خود را انتخاب نمایید و آن‌را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید:
https://developers.google.com/




اینفوگرام (Infogr.am)
اینفوگرام، برنامه‌ای خلاقانه و رایگان برای خلق اینفوگرافیک‌های منحصر به فرد است. کاربران به‌راحتی می‌توانند داده‌های خود را وارد اینفوگرام نمایید و از گزینه‌های نامحدود آن برای خلق یک اینفوگرافیک بهره‌مند شوند:
https://infogr.am/




ونگیج (Venngage)

این برنامه‌ی مبتکرانه این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید در مدت چند دقیقه اینفوگرافیک‌های خلاقانه‌ای بسازید. برای این کار نیازی نیست که حتماً طراح حرفه‌ای باشید یا دست به قلم خوبی داشته باشید. تنها کافی است از بین تم‌های مختلف و زیبای این برنامه یکی را که با موضوع شما هماهنگ‌تر است انتخاب کنید و از همان‌جا به ویرایش آن بپردازید:
https://venngage.com/




منبع: justcreative.com

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن

محسن ولی محمدی

عالی بود