آثار منتخب فراخوان هواپیمایی دنا


آثار منتخب فراخوان هواپیمایی دنا معرفی شدند.
متن منتشر شده در این خصوص به شرح زیر است:


ضمن عرض پوزش به دلیل طولانی شدن زمان اعلام نتایج داوری و تشکر و قدردانی از مشارکت طراحان محترم در فراخوان طراحی نشان هواپیمایی دنا به اطلاع می‌رساند پس از بررسی کلیه طرح‌ها توسط هیات داوران و مدیران شرکت هواپیمایی دنا سرانجام 9 طرح برگزیده شده و به مرحله انتخاب نهایی طرح اول تا سوم راه یافته‌اند که متعاقبا اعلام خواهند شد .

زمان انتشار: ۱۰:۳۰ ۱۳۹۶/۶/۱۵

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن

مجید

تاسف برای گرافیک .

محسن جودی

با درود و خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران
۲ کار از آقایان موسوی و مصطفی زاده بشدت شباهت دارند . ای کاش یکی از آنها با توجه به شباهت انتخاب و اثری متفاوت جایگزین میشد.

Nima

با سلام
از زمان اعلام آثار منتخب پنج هفته میگذرد!
آیا پنج هفته برای اعلام نتایج نهایی کافی نیست؟
چرا نتایج نهایی را اعلام نمیکنید؟؟؟

آرش نظری

نشان باید جوری باشه که با نگاه هم بقیه متوجه بشن چی هست...حرف دال ی که طراحی شده به زبان فارسی خودمونه بقیه کشورها نمیتونن بخونن که..

mahdi seyedpour

واقعا جای تاسف داره این انتخاب ها و نظر داوران...
هیچ حرفی نمیتونه عمق فاجعه رو به نمایش بگذاره.

خودم هستم

سلام...خداییش اقای اسد الهی از شما انتظار بیشتری میرفت و اینکه چرا میدون کار رو به جوونا نمیدین واقعا ..کارتون اصلا خوب نشده و اقای حقیقی مسلما معلومه چرا این کارو هم انتخاب کردن...دوتا کار خوب هست اینجا کار اقای هاشمیان و اقای مصطفی زاده..همین...موید باشید

شهدخت شرقی

با عرض سلام..بین طرحها، کار اقایان هاشمیان،مصطفی زاده،عمران،موسوی خوب هست...کار اقای ثامنی هم انگار هنوز یکم کار داره...ولی امیدوارم داوری به حق باشه نه از روی اسم و رسم طراح که اگه اینجوری بشه مثل بقیه مسابقاته:)